На уроці

Правила, яких має дотримуватися вчитель
щодо невстигаючих учнів

Не ставте невстигаючого учня в несподівану ситуацію «запи­тання — відповідь»; дайте учневі можливість підготуватися та обмір­кувати відповідь.

Бажано, щоб учень відповідав не усно, а письмово.

Засвоєння великого за обсягом, різноманітного складного матеріалу не давайте відраду; розділіть його на окремі інформацій­ні шматки і подавайте поступово, в міру засвоєння.

Не примушуйте невстигаючих учнів відповідати новий, тіль­ки-но засвоєний на уроці матеріал; відкладіть опитування на нас­тупний урок, дайте учневі можливість опрацювати його вдома.

Шляхом правильної тактики опитувань і заохочень (не лише оцінкою, а й зауваженнями типу «відмінно», «молодець», «розумни­ця» тощо) формуйте в учня впевненість у власних силах, у своїх знаннях, у можливості вчитися; ця впевненість допоможе учневі в екстремальних, стресових ситуаціях іспитів, контрольних, олімпіад тощо.

Тактовно оцінюйте невдачі учня, адже він сам дуже болісно їх сприймає.

Під час підготовки відповіді давайте час для перевірки та виправлення написаного.

Якомога менше відволікайте учня, його увагу, створюйте спокійну, а не неврозну обстановку.

З розділу сайту МОН України "Безпека в Інтернеті"

Кiлькiсть переглядiв: 187

Фотогалерея

Опорний заклад "Ялосовецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів" Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області

вулиця Центральна, 127, село Ялосовецьке, Лубенський район, Полтавська область, Україна, 37862

Дата останньої зміни 03 Січня 2025

Цей сайт безкоштовний!